Компактна переносна конструкція – стовп служить ефективним засобом зовнішньої реклами. У класичному варіанті виріб – це складна (ціла) конструкція, яка встановлюється біля входу в заклад, що спеціалізується на продажу товарів або послуг. Основна мета стовпа – інформувати потенційних клієнтів про ціни, акції, знижки, а також рекламу бренду або продукції компанії.

Дизайн реклами та матеріали

Є одно- і двосхилий, одно-в одну сторону і відкидні стовпи. Несуча конструкція виконана з профілю або круглої металевої труби. Цілі рекламні носії мають широку, стійку основу, відкидна продукція оснащена чотирма опорними ніжками. Розсувна конструкція засів у вигляді букви "L" і має перехресну фіксацію для стійкості. В якості матеріалу для передньої поверхні використовується оцинкований метал, ПВХ пластик або полікарбонат. Вищенаведеним є рекламне зображення апліка або повноколіотний друк на вініловій плівці. Деякі конструкції оснащені невеликими кишенями для швидкої заміни інформації.

Різноманітні стовпи

Залежно від місця установки і призначення рекламного носія підбираються матеріали для виготовлення, визначаються розміри і конструкція виробу. Виділіть наступні основні типи стовпів:

  • Двосхочання складаних конструкцій з металевою основою. Встановлюються в місцях, де існує загроза механічного впливу на продукт: людський фактор (удари, перекидання), стихійні лиха (сильні пориви вітру).
  • Двоконтурні однотонні конструкції з пластиковою основою. Використовується у великих торгових центрах, виставках і безпечних місцях на вулиці, де ймовірність зовнішнього опромінення зведена до мінімуму.
  • Однобічні цілі і складані вироби. Встановлюються на ділянках магістралі в одну сторону або в місцях, де пересування людей обмежено вузьким проходом.

У своєму пристрої стовпи нерухомі і зі змінною інформацією. Перші використовуються в торгових точках, де інформація про продукт не змінюється щодня. Вони покликані привернути увагу перехожих до місця продажу товарів або послуг.

Структури з кишенями для зміни інформації використовуються банками та обмінними пунктами для надання своєчасної інформації про зміну курсу валют. Для кафе і ресторанів виготовляють стовпи, більша частина поверхні яких виконана з монохромного чорного матеріалу (пластика або вінілової плівки). Це покриття використовується для крейдяного інформації про страви за викликом і ціни в цьому закладі.

Переваги рекламного носія

Найбільше затребуваний стовп в тих місцях, де постійно оновлюється асортимент товарів і послуг, а також при ведені всіляких акцій і розпродажів. Основними перевагами рекламного носія є:

  • Ефективний вплив на потенційного клієнта. Цей вид зовнішньої реклами охоплює велику кількість цільової аудиторії.
  • Мобільність. Конструкцію можна поставити де завгодно і в зручний для власника закладу час.
  • Це прийнятна ціна. Виріб має відносно невисоку вартість і не вимагає спеціального дозволу на установку.
  • Практичність. Замовляючи дизайн один раз, власник може згодом багато разів змінити рекламний образ.

Крім того, стовп не вимагає особливого догляду; досить натерти вологою ганчіркою, щоб надати виробу початковий вигляд. Якщо конструкція сильно забруднена, конструкцію можна очистити будь-яким миючим засобом.