Не секрет, що сприйняття людиною однієї і тієї ж інформації, яка відрізняється тільки дизайном, здійснюється дуже по-різному. Важливим підрозділом в психології сприйняття є колір. Статична вулична реклама, така як банери, виготовлені без врахували вплив на психіку певних кольорів – горезвісно провалилася.

Отже, наше завдання – підготувати рекламний банер. Що потрібно враховувати при проектуванні і виборі колірної палітри?

Перший, звичайно, для ідентифікації цільової аудиторії, так як колір сприймається однорідною групою людей має схожість. Думаючи про друк банерів, не будьте жадібними, і постарайтеся визначити групу, увага якої вас найбільше цікавить.

Вся колірна палітра формується поєднаннями трьох кольорів, кожен з яких задає свій настрій. Залежно від домінуючого кольору виходить домінуючий ефект сприйняття.

Зелений – свіжість

У середній смузі пов'язаний весняно-літній сезон, здоров'я і бадьорість. Це також викликає відчуття свіжості та фітнесу. Звідси і логічне виконання реклами продуктів харчування, медичних послуг і ліків на зеленому тлі.

Зауважте, що зелений колір не виглядає як активний колір, але він оптимальний як тло. Можливо, це пов'язано з природними факторами – фоном природи.

  • Білий на зелений – впевненість, чітке майбутнє (фінанси, медицина).
  • Синій на зелений – відновлення (туризм і їжа).
  • Червоний на зелений – квіти (косметика і парфумерія).

Червоний – настороженість

Агресія і настороженість, підвищена увага. Вона асоціюється з енергетикою і неконтрольованою енергією. Колір активізує більшість психічних процесів, як позитивних, так і негативних. Якщо є підстави вірити в лояльність потенційних покупців – червоний буде стимулювати купувати, якщо буде тінь недовіри, червоний її загострить.

Друк банерів на червоному тлі найбільше підходить для агресивних політичних дій (ще є ефект ностальгії) і реклами предметів розкоші.

Синій – спокійний

Колір спокійний. Тому його використовують для реклами чогось, що не вимагає суєти або забезпечує відпочинок: будинки відпочинку, постільну білизну, туризм, масаж. Не рекомендується використовувати синій колір в бізнес-центрах і, взагалі, не поблизу місць роботи – зайнятих людей це дратує.