Реклама на транспорті в останні роки набула все більшого поширення – це найрізноманітніші оголошення в вагонах метро, на вході в метро, в поїздах, в поїздах і таксі.

Розміщення оголошення всередині транспортного засобу вплине на споживача протягом тривалого часу.

Для людини, яка часто користується певним видом транспорту, де ваша реклама розміщується всередині, кожен раз, коли ви подорожуєте, буде звертати на це увагу.В результаті частота впливу па буде значною.Наприклад, багато людей доходять на роботу з дому і назад, використовуючи ту ж лінію метро не менше 10 разів на тиждень.

Якщо оголошення розміщені на зовнішній стороні транспортних засобів, вони будуть бачити набагато більшу кількість людей. Серед тих, хто бачить зовнішню рекламу, можуть бути пішоходи, які стоять на зупинці або чекають на переході тролейбуса, всі водії транспортних засобів, які слідують за тролейбусом.

Ваше рекламне повідомлення, розміщене зовні, може бути просто дуже корисним. Особливо, коли пасажир громадського транспорту (ваш потенційний клієнт) в даний момент просто прямує по магазинах в магазин, або збирається пообідати в кафе або, можливо, відвідати кінотеатр.

Рекламні звернення можуть бути зроблені Вами з урахуванням точного місця розташування або конкретної території, коли заздалегідь відомо, що в цьому місці обов'язково буде багато людей в такий час.

Ваші повідомлення також можуть бути спрямовані на повністю визначений спосіб життя. З огляду на маршрути деяких видів транспорту, які проходять через райони з певними соціальними характеристиками, ваші рекламні звернення можуть бути ідеально орієнтовані на місцевий спосіб життя.

Вартість такої реклами дешева.