Розробка ефективних вивісок, які миттєво привертають увагу глядача, може бути складним завданням.Особливо в центрі міста, де все буквально кишить вивісами та іншою рекламою.Цінителі хорошого дизайну просто обожнюють, коли компанії і організації відкриті для дивовижної творчості і не бояться експериментів. Адже створення вивіски може стати унікальним творчим процесом, результатом якого стане красивий і унікальний рекламний продукт.
1. Збільшує на 35% розпізнавання місця встановлення знака
2. Збільшує на 57% кількість уваги до знаку
3. З тих, хто бачив 15% поділитися тим, що вони бачили зі своїми друзями

Відповіді на ці питання лежать в психології сучасної людини. Людина в певний період свого життя від 20 до 30 років перетворюється в «машину» для вилучення грошей і майже перестає займатися творчістю / творчістю (створювати) , таким чином, якою він займався в дитинстві (іграшки на новий рік, творчі гуртки, школа і т.д.)
Тому, коли дорослий бачить щось створене своїми руками, він викликає теплі асоціації і на такий предмет він приділяє більше уваги, ніж звичайним стандартним речам.
Ви, мабуть, цікаво дивитеся по телевізору, коли якийсь дизайнер показує новий незвичайний предмет інтер'єру, створений з чогось, чого не роблять меблі IKEA.
Сучасне суспільство перевантажене інформацією і в зв'язку з цим дуже важко «достукатися» до свідомості споживача, але це завдання покладено на сучасну рекламу.
Дуже круті ознаки
Нестандартна або креативна реклама не має чіткого визначення навіть у професійному середовищі рекламодавців. Деякі намагаються сформулювати поняття нестандартної реклами і дати таке визначення. Нестандартна реклама – це те, на що людина реагує.
|
|||||
Дуже круті ознаки
Нестандартна або креативна реклама не має чіткого визначення навіть у професійному середовищі рекламодавців. Деякі намагаються сформулювати поняття нестандартної реклами і дати таке визначення. Нестандартна реклама – це те, на що людина реагує.
|
|||||
Дізнайтеся про творчі знаки від нашого фахівця |
Рекламодавці в усьому світі придумати нові технології, завдання яких привернути до себе увагу. Візьмемо, наприклад, бігові лінії. 15 років тому, побачивши такий знак, ви б на 100% звернули на нього увагу і в якомусь темному провулку і навіть прочитали весь текст першим і до кінця.

Однотим рішення або як отримати банер «оренда» в подарунок
Сьогодні, коли ці знаки стали доступними і на кожному ремонті шин, автомийці, ломбардах і т.д., на ці панелі на них ніхто не звертає пильної уваги.
Все це від перевантаження мозку сучасної людини подібними рішеннями. У мене є обов'язок працювати, щоб спілкуватися з клієнтами, і я завжди задавати їм одне і те ж питання: "Що ви хочете?" І звичайно отримую стандартну відповідь – "кліше" (з меню будь-якої реклами – виробничої компанії: світлова коробка, тривимірні букви, банер, консоль, бігун …..) Я завжди хочу сказати, що при замовленні світлового ящика банер "Оренда" в подарунок , АЛЕ …… Я цього не роблю, тому що нас годують легкою коробкою.
ПЕРШИЙ КРОК ДО УСПІХУ – ЗНАЙОМСТВО
ДРУГИЙ КРОК ДО УСПІХУ – ЕСКІЗ
Створення ескізного проекту для майбутньої реклами. Тут вас чекають справжні художники, люди, які роблять це щодня. Їх інструмент: це олівець і свобода думки, обмежена тільки бюджетом майбутнього продукту.
Ця частина неодмінно обійдеться грошима і оцінюється в 1500 грн. В результаті ви отримаєте ескізний проект, який буде відповідати спільно розробленій концепції зовнішньої реклами і частково обмежений вартістю майбутнього виробництва. (ми працюємо з фахівцями різних творчих професій і якщо зрозуміємо, що бюджет не дозволить нам скористатися роботою ювеліра, ми його навіть не запропонуємо)
ТРЕТІЙ КРОК ДО УСПІХУ – РУЧНА ПРАЦЯ
